Konfirmation
Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2024
Konfirmationsfest 1
(Mulighed for buffet, tillæg 35,- pr. person)
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 489,-
Konfirmationsfest 2
(Mulighed for buffet, tillæg 70,- pr. person)
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 849,-
Selskabslokaler med charme og sjæl
Vi byder dig velkommen i vores hyggelige restaurant i hjertet af Aarhus. De perfekte rammer til en mindeværdig og festlig begivenhed.
Mad der smager
På Den Lille Kro tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste, friske råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er traditionel dansk, og vi lover, at I ikke kommer til at gå forgæves, hvis I søger den gode spiseoplevelse.
Fleksible selskabspakker
Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere om at nyde dagen og selskabet.
Kom og mød os
I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og så I kan se vores lokaler og opleve omgivelserne. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.
Det med småt
Alle menuer er baseret på min. 20 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 7 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæste antal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20 %, forbeholder vi os ret til at ændre i lokaleforhold. Ved levering og afhentning af mad ud af huset, tillægges 500 kr. i leveringsomkostninger ved kørsel over 10 km, samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Service skal være rengjort og tilbageleveret senest 3 dage efter afholdt arrangement. Afhentning af service på leveringsadressen koster 500,-
Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse. Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.
3 retter
Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / the
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blødbar 4 timer
Hårdbar 4 timer
Lokaleleje og opdækning
389,-
59,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
2500,-
4 retter
Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / the
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blødbar 4 timer
Hårdbar 4 timer
Lokaleleje og opdækning
Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters/4retters menu: 70,- pr. person
459,-
59,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
2500,-
Generelle vilkår
Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:
Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00
Ved bordpyntning er dagens blomster, lys og servietter inkluderet. Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.
Ved mad ud af huset gives 10% rabat på menuen ved minimum 20 kuverter. Transportudgifter er inkluderet ved levering inden for en radius af 10 km fra restauranten.
Åbningstider
Mandag 11.30 – 23.00
Tirsdag 11.30 – 23.00
Onsdag 11.30 – 23.00
Torsdag 11.30 – 23.00
Freddag 11.30 – 23.00
Lørdag 11.30 – 23.00
Søndag 11.30 – 23.00